Klantenservice

Bekijk hier onder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Gebruik dan het informatie formulier hieronder.

1 Levertijd
1.1 Wat is de levertijd van dit artikel?

Bij elk artikel op onze website vind je de verwachte levertijd vermeld. De genoemde levertijd is altijd onder voorbehoud. Van enkele artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd per mail of telefoon bij ons opvragen.

1.2 Er staat levertijd 1-14 dagen. Wat betekent dat?

Voor grotere artikelen hanteren we vaak de levertijd 1 tot 14 dagen. De precieze levertijd is dan van diverse factoren afhankelijk waardoor we niet een exact aantal dagen kunnen aangeven.

Grote artikelen worden namelijk in een route ingepland en daarvoor is even tijd benodigd. De transporteur neemt dan zelf contact op om de levering af te stemmen. Je krijgt vanzelf een uitnodiging voor de levering. Mocht het levermoment niet schikken, dan is altijd mogelijk om de levering uit te stellen. Je ontvangt dan een nieuw voorstel van de transporteur. Wanneer je zelf aangeeft niet te kunnen, dan is het mogelijk dat de levertijd langer is dan 14 dagen.

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kun je aanvragen bij de klantenservice.

Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

1.4 Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat kan ik doen?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar [email protected] met vermelding van je ordernummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.

2 Later bezorgen
2.1 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas volgende maand te laten bezorgen?

Jazeker! Als je nu bestelt dan slaan we dit twee maanden kosteloos op tot je er aan toe bent om de meubelen in ontvangst te nemen.

2.2 Is dit artikel er over 2 maanden nogsteeds?

Veel van de artikelen die we bij Houten Meubel Outlet verkopen zijn artikelen die we in grote partijen binnenkrijgen. Hierbij is op ook echt op bij ons. Deze artikelen kunnen we niet bij bestellen. Heb je iets gezien? Wacht dan niet te lang met bestellen, voor je het weet is het artikel uitverkocht en kunnen we het niet meer leveren. Wel kunnen we het kosteloos 2 maanden voor je opslaan.

3 Showroom
3.1 Kunnen we de artikelen ook bekijken?

Een groot deel van ons assortiment staat in onze showroom in Winkel. Wil je zeker weten of het in de showroom staat? Mail dan even naar [email protected] of bel naar 0224-850926

3.2 Kan ik bij een bezoek aan de showroom gelijk alle producten meenemen?

Jazeker, alle producten die voorradig zijn, kun je direct meenemen. Zorg dus voor een ruime auto zodat alles gelijk mee kan.

3.3 Kan ik een bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling kun je ervoor kiezen deze af te halen bij onze showroom in Winkel. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, sturen we je een mail en ben je van harte welkom om deze te komen afhalen.

3.4 Wat zijn de openingstijden?

Onze openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:30 uur

Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »